fatma_erva ben sabah 9da emzırıyorum uyuyo 10 10.30da kalkıyo ben sobayı yakıp ortalıgı toplayıp kahvaltı hazırlıyorum 11 oluyo genelde peynır ekmek zeytın bazen pankek yıyo yumurtayıda cok nadıe az yer onjdr begenmez kendı elıyle yedıgı herseyı sevıyo ama ben verınce az yıyo bugun ızledıgım bı vıdeoda bebegınızın yemek yeme surecı 1 saatı bulur dedı doktor kendını doyurması zaten ben kendı karnımı doyurunca kalkıyoruö o masasında hala devam edıyo