Ayminaa biz doktor tavsiyesiyle 5 aylıkken başladık önceliği yoğurda verdik çay kaşığı ile başladım ayın sonlarında artk yedğim kadar verdim 3 öğün şeklinde verebilirsin demişti doktorum
ben emziriyordum 1 saat sonra felan veriyordum
Elma ve avokado ile ilerledik, sebzenin bu ayda gaz yapabileceğini söyledi. 5. Ayın son 10 günü kabak, patates, havuç tattırdım.
çok üç gün kuralını uyguladığımı söyleyemeyeceğim. Yumurtaya başladım o biraz daha hassas olduğu için deniyorum 2. Gündeyiz.
- ayında biraz kilo alsın diye akşam 7 gibi kaşık mama veriyordum bi öğün.
Bizim biraz kilo açığımız olduğu için ben sabahları meyve pişirip irmik yada yulaf kepeği katıyorum. Tarhana çorbası veriyorum iki gündür ona da pirinç unu koyuyorum lapa gibi oluyor. 6. Ayımız için doktorumuz 3 ana 2 ara öğün tavsiye etti. Yumurta yoğurt et/et suyu balık ihmal etme dedi. Ben şimdilik bunu sabahlaro yumurta peynir meyve püresi(içine bazen pekmez koyuyorum) ayrı ayrı olarak yediriyorum, öğleden sonra yoğurt ve akşamda işte çorba olarak gidiyorum. Yediği kadar veriyorum zorlamıyorum önceliği emzirmeye veriyorum bi 15 gün sonra doktorumuzun dediği öğün sayısına geçeceğim.
Kilomuz hep az olarak ilerledi ama mama başlamadık, ek gıda ile tamamlayacağımız kanaatinde doktorumuz inşallah tamamlarız minik kızımla 😇