7 subatta doğum yaptım. Bebeğim bağırsaklarındaki bir sorun nedeniyle daha bana hic getirilmeden yoğunbakıma alındı. 1 hafta sonra yoğunbakımdan cıkarıldı. Suan neyseki cokiyi . 1 haftadır bizimle. Yogunbakımda biberonla benim sütümle beslendiği icin biberona ve emziğe cok alıstırılmıs. Eve geldiğinde de sarılık olır korkusuyla düzenli olarak 2 saatte bir biberonl sütümü sağıp verdim. Cünkü ememiyordu. Memeyi tutmuyordu. Son birkaç gündür sağmak gece beslemelerinde cok yorucu oldugu icin emzirmeye alıştırmaya ksrar Verdim. Suan başlada zorlansa da memeyi tutuyor. 20 dk öyle emziriyorum. Ancak ağlıyor sanki doymamıs gibi hisseditorum. Saat başı 15-20 dk emiyor gögsü. Sütüm de var. Acaba doymıyor mu? Tekrar biberona dönsem yine meme reddi olacak ne yapmalıyım