Balyanakannesiii Merve18 Bende kullanıyorum yamuna korse ilgilenen bayan gün de 8 saat kullanılması gerektiğini söyledi ama malum sıcaklardan dolayı bu aralar ihmal ettim 🙄
Semaertug Merve18 sezeryan doğum yapanlara yamuna yı ilk 3 ay önermiyorlardı ben alcağım zaman öyle demişlerdi bi araştır sor istersen
Zeyno277 TugceArslan valla ben Ocak ayında kullandım😃 Ocak’ta Doğum yaptım. Bu sıcaklarda kullanılmaz işgence olur 😃
TugceArslan Merve18 Ben içine girmeye çalışırken 1 kilo veriyorum zaten. Sıcaklarda giyemiyorum. Göbüş bana ben göbüşe bakıyorum :(
Balyanakannesiii Merve18 8 ay olur hemen hemene ama doğumdan 3 ay sonra kullanmaya başladım normal doğum yaptım korseyi sonradan keşfettim
momsss Kızlar bende 11 gün önce normal Doğum yaptım cok hafif göbeğim kaldı,sanırım korseyi 1 beden büyük almışım sıkıyor ama çok fazla değil. Sizi çok mu sıkıyor korse yoksa normal mi?
Gungun MerveAtalay bende öyle yapmıştım çok sıkıyordu ve korse yukarı çıkıyordu şimdi biraz zayıfladım m yi daha rahat kullanıyorum ve 3. Kopçaya geçtim şükür 😂
momsss MerveAtalay bende s m bedenim kalıp dar denildi L aldım benim de aynı sıkıyor ama nefes aldırıyor 😂
Sltn Merve18 henüz erken doktorunuza danışın kullanın dikişleri durumuna baksın.birde çok terletiyor rdikişleri pamuklu bezle sürekli kontrol edin pişmesin.ben 4 buçuk aylıkken falan kullandım ama en basta kullanamazdim hem sezeryan olduğum için onermediler özellikle 40 gün hemde sürekli memedeydi kızım korse ile zor oluyor.5 6 saat tatil daha sonra ama kisti tabi😊 faydasını gördüm Kilo verdim ama göbek bi tık kalıyor yine.
Bebekkkkkkk Merve18 Kızlar ben 3. gündür evde spor yapıyorum karın kalça .Eskiden yaptıgımda hemen farkın görürdüm ama şimdi göbegimde hiç fark yok. Ama şöylede bir gerçek var emzirdigimiz sürece vücut suyu tutuyor ve adetimizde gelmediyse o göbek hep şiş vucut gibi. onun için hersey adetten ve emzirmeyi bitirdikten sonra düzelecek bence
MerveAtalay Gungun insallah gorurum o gunleri ama burasi cok sicak hergun kullanmak mumkun degil yaniyoz🤣