Iyi aksamlar anneler 21 aylık kızım var . 1 aydır öyle huysuz dediği dedik herseye ağlayan mızıldayan bir yapıya sahip kızım oldu. Hep kucagimda sürekli evin içinde dışında hep kucak istiyor . Birilerini görünce cok utanıyor. Yeri geliyor agliyor . Aslında sosyal anne babaya kızımıza öyle ama son 1 aydır neden böyledir? Doktora götürmeliyiz mi? Bunları yaşayan anneler var mi ? Çok bunaldım çok yoruluyorum :(