Bı belirtilerin hepsini 3 aydır yaşıyoruz ( herşeyi ağza götürme , huysuzluk, kulak çekiştirme, gece sık sık uyanma, sürekli ağlama modu, salya, sürekli kucak isteme, arada ishal, arada kabız ( ateş hariç ) damakları da çok şiş ama hala diş çıkmadı. Bizim gibi olan var mı acaba?