Eliztosum_ ben yazdıklarınızı okuyorum da anlıyorum da benim size cevap verme nedenim hanımefendiye verdiğiniz gereksiz ve hakkınız olmayan tepkinin boyutuydu. Her neyse...herkes birşeyler öğrenmiş oldu iyiki yaşadığı tecrübesini bizimle paylaşmış birşeyler daha öğrenmiş olduk :) saygı çerçevesinde bilgi veren herkese teşekkürler ve iyi akşamlar.