biryazmasali eminim çok zordur bol sabır ve kolaylıklar diliyorum size. Ben 13 aylıkken kestim kızımın gece emmesini o da ağladı. Bu bi tepki tabiki ağlıycak, hep konuştum her ağladığında kucağımda sakinleştrdim 3 gecede halletmiştik. Kaç aylık bilmiyorum ama belki de hazır değildi bebeğiniz. Ne olursa olsun burda yazılan yöntemleri denemeyin bence, bunlar olmadan da halledebilirsiniz🌸