Cagan1 27 aylık gece babam çişim yaptırdı anne geri doldur diye ağladı. Gece 5 te çişimi doldur diye ağladı çişini doldurmamı istedi benden🤷🏻♀️ Alışıyorsun, onlar ayak sesleri daha. Evet çok bezeceksin, oturup ağlayacaksın ama geçecek. Yapmam gereken onun aklıyla yaşamak. Yani oturup çişini dolduramayacağımı o kriz anında anlatamazdım. Sakinleşmesini bekledim o ara gel su içelim meme emelim çiş dolsun diye telkin ettim. Sonra uyudu. Uyumasaydı susunca annecim çişimiz sürekli geri dolar elimizle dolduramayız gibisinden anlatacaktım. Böyle böyle alışıyoruz Allah kolaylık versin