Kızlar bebeğim 7 aylık bugün a grubunun 1. Aşısını yaptırdık. Bu zamana kadar olan aşılarda hiç ateş falan almadı. Bu aşı kesin ateş yapıyormu yoksa yapmadığıda oluyor mu? Hiç ateşlenmedi bebeğim doğduğundan beri ateşlenirse ne yapacağım bilmiyorum korkuyorum açıkçası