Bende 40 ım çıkınca adet oldum ilacı başladım sonra adetim kesildi normalde 3 gün sürer gene üç gün sürdü aradan bir kaç gün geçti hoop yeniden kanama hala kanamam var bende diyorum bu neden oluyor demek ki ilacın yan etkisiymiş 🤦🏻♀️ Allahım en az oğlum kadar bezli geziyorum resmen bu hep böyle mi devam edecek ya