Ek gıdaya geçeceğiz ama bilmediğim şeyler var cevaplandırabilir misiniz?
1) 6. Ay da diyelim patates havuç denettirdik daha sonra o iki gıdadan çorba yapıp yedirdiğimizde o gün aynı zamanda başka bir sebze tadımı yaptıracak mıyız ?
2) Sebzeleri ve yaptığım çorbaları blenderdan mı geçirmeliyim yoksa çatalla mı ezmeliyim?
3) kaç öğün denemeliyim?
4)Gıda olarak neler almalıyım? Bebek irmiği tarhanası vs
5)7. ay da artık kahvaltı akşam yemeği gibi öğünler eklenecek mi yoksa 6. Ay da ki gibi sadece tadımlık mı vereceğiz
6) 7. Ay da kahvaltı vereceksek önce bunları da mı 3 gün kuralına göre denetcez mesela yumurta sarısı peynir vs
7)Kaç aylıkken artık bizle oturup yemek yiyebilecek
8)Diyelim ki bir kabağın yarısını kesip haşladık. Diğer gün geri kalanını kullanayım mı yoksa yeni bir kabak mı haşlayım ?
9)tazelik açısından sebze meyveler en fazla kaç gün beklemeli ?
10) kavanozda mayalanan yoğurt en fazla kaç gün beklemeli ?
11) İrmik pirinç vs bebekler için ayrı mı olmalı