sevilayalp geri geri emekliyor ,çok takılmıyorum sanırım direk yürüyecek eşimle.ben de bebekken öyleymisiz ,kaba motor becerisi biraz geriden geliyor zaten ,dönmesi vs de geç olmuştu 🙈her bebiş farklı zamanı gelince olacaktır Allah’ın izniyle,ilk adım Arabası aldım Dr da onu önerdi onunla destekliyorum,ne zaman hazırsa o zaman olacak 💞