midekoruyucu 😔 ben bile burda çok üzüldüm bu kadarını duyunca.İnanamiyorum böyle insanlar anne oluyor işte, yazık yaa.Allah yardimciniz olsun ne guzel sahip cikmissiniz.O kadina da yaziklar olsun.Bizim de bir tanidik adam vardi,karisi sevdigine gidememis bunla evlenmis.adsma oyle demiş inat ugruna evlendim senle diye.bosandilar gecen.5yasinda kizi var,babasina vermis velayeti ve o sevdigim dedigi adama kacmis.dusundukce sinirden deli oluyorum.