Bebeğim dokuz aylık.3 öğün yapıyorum.Sabah yumurta sarısı,peynir,pekmez,anne sütü ile karışım yapıyorum.Öğlen sebze çorbası ve yoğurt.Akşam da meyve püresi.Eğer uyanıksa bizimle de sofraya oturur bir iki öyle yer ama porsiyonları büyük tutmuyorum tabiki.Geri kalan zamanlarda da anne sütü