Firstbabe Arkadaşlar goon bebek bezi kullananlar 4 numarasını almayı düşünüyorum. Şu an bebem natural kullanıyorum. Tavsiye eder misiniz? Memnun musunuz?
Burcinmiray Firstbabe prima günlük rahatlık var canım bide ona bak ben 3 numarasını kullanıyorum şuan çok memnunum. Fiyatı diğer primalara göre daha uygun