saresmami Öyle cok para vermek istemiyorum cünkü cok arabayla gezen birilerindegiliz sadece sende 2 kere memlekete gidip geliyruz yol tek gidis 9 saat sürüyor. kullanan varmi? Memnunmusunuz? Rahat mi bebeginiz icin? Tavsiyelerinizi bekliyorum ☺️
eylusko_ saresmami bende bu durumdayim . trandyolda da var 600 e frlan cok mu kotu acaba . e bebekte ne kadar
SeninAnnenBirMelektiYavrm saresmami ben kullanıyorum gayet güzel baby plus ın ürünleri çok para vermeye gerek yok
Valeria saresmami güvenlik testlerinden onay aldıysa alın bence önce onları kontrol edin. Az da kullanılsa kaza bi kerede de olur allah korusun🙏🏼🙏🏼
Ilknuryksk saresmami bende e bebekten aldım sadece uzun yol için lazımdı ama kızım çok sevdi rahat ebebeğin koltuğu artık evdede ona otuyor 😂
saresmami SeninAnnenBirMelektiYavrm evet gercekten öyle eger rahatlik konusunda iyise bencede fazla para vermede gerek yok ☺️
saresmami Ilknuryksk yaa yerimm😅bende aldigimda ilk evde alistirma yaptirmaliyim ki uzun yolda yabancilik cekip skilmasin ☺️
JackDaniels saresmami Önemli olan güvenlik testlerinden geçip geçmediği. Az kullanacaksınız diye kaza olmayacak garantisi yok malesef.
saresmami Hbbsnnplt evet cnm aldim. Bence is görüyor. Yatis pozisyonu da var ama pek ise yaramiyor, cok yatmiyo yani ama asiri rahatsiz edici degil. Bide bas destegi yok onu sevmedim sadece yoksa cok memnunum. Gercekten markalara para dökmeye gerek yok bende ☺️