Tosbik1406 Kızlar yere düştü birden 18 aylık ve dişiyle dudağının iki tarafınıda kesti. Çok kan aktı buzla durdurdum doktora resim attım şuan dikişlik değil getirme dedi. Başına böyle bişey gelen varmı? Napsam?
Deletedmom00881 Tosbik1406 geçmiş olsun canım üzülme, büyüyene kadar muhakkak düşüp kalkacak kanaması durduysa sıkıntı yok yavaş yavaş iyileşir canım
Prenses_annesi22 Tosbik1406 bizimde cenesını yere vurdu üst dişleri dudagını kestı kan doldu agzı pecete basgrdım durdurduk kanını 3 gun bsy yemedı salyası cok akıyordu zaten ıyılestı kendı şükür eşim sağlıkcı allahtan yoksa panık olurdum bızımde dikişlik değildi rabbım beterınden korusun gecer cnm bı kac gune 15 aylık bzm kız da gecmıs olsun