Merhaba güzel anneler. Bebeğim 40 günlük emerken sürekli ağlıyor aslında beslenmeye devam etmek istiyor ama sancı çekiyor gibi ağlama krizine giriyor. Sakinleştirip gazını çıkarıyorum ama fayda etmiyor. Sütümden kaynaklı olabileceğini düşünüp mamayı demedim mamadada aynı şekilde. Gaz sorunumuz yok kakasını en fazla iki gün geçmeden yapıyor. Sütümde fazla laktoz olabileceğini söylüyorlar. Bu durumu yaşayan var mı tavsiyeniz nedir ? 😔