B_annee soyleki benim yaptiklarim dogrudur demiyorum ama mama icmeyen hasta olan persantili geride olan çocuğuma zaten 3 gun kuraliyla ek gida baslasam.muhtemeln toparlayamazdı yani sartlar bunu gerektirdi.5.5 ayinda Yogurtla basladim.
3 gun kuraliyla 2 sebze verdim. Havuc ve papates. Bu ikisinin alerjo yapmadigina emin olduktan sonra yanina sebze ekleyip sebze corbasi yapmaya basladim. Mesela az havuc az patates az brokoli. Az suyla icine irmik atip pişirip blendir yapip pure seklinde verdim. Tabi ne kadar yiyorsa. Yani.en fazla kucuk kaselerle yarim kase yiyor zaten. Yani sabah yogurt oglen sebze corbasi içiyordu. Sonra og naturalin bi seti var icinde bebek irmigi pirinc ucu yulaf unu bebek tarhanasi olan. Onu da.aldim. bebek.tarhanasi cok güzel. Ilk gun az verip bir sey olmayınca o da listeye eklenmis oldu.Tariş markanin.organik zeytinyagi var corbalara bolca koydum ki zeytinyagi da kalori sonucta. Yani 2 haftanin sonunda bebegim her gun yarim kase yogurt, bir gun sebze corbasi bir gun tarhana icecek noktaya geldi. Sonra kahvalti da vermeye basladim. Cok z yumurta sarısı cok az avokado bebe biskuvisi ile. Bunlar bisi yapmadi alerjik bisi yok vücudunda diye kontrol edip karisma ertesi gun cok az keci peyniri.ekledim. 3. Haftanin ortalarinda meyve ye geçtim.
Kahvalti icin iki tarifim var :
1) ceyrek muz ceyrek avokado ceyrek yumurta sarisi bebe biskuvisi
2) irmik yumurta sarisi camda rendelenmis elma
Ne yazdim.ya :) ama faydam.dokunsun istedim . Cocugun kilo.almamasi zayif kalmasi.insani cok yipratan bi surec bence. Inah faydam.dokunur insallah bebis.de yer