_caglabebek bizim de öyleydi ve 2 ay boyunca sabah 7de uyuduk, o öğlen 2 ye kadar uyudu ben 10a kadar 😵💫 zombi gibi olmuştum artık. Doktora danıştım o da sabah namazına müteakip 8de uyandırıcaksın uyutmicaksın bi kaç saat dedi. O gece de 5te yatmıştık, kıyamadım gene 10a kadar uyumasına izin verdim. Sonra zorla uyandırdım. O gün 2 defa gündüz uykusu yaptı 9da da gece uykusuna geçti. Çok şükür bi kaç haftadır geceleri uyuyabiliyoruz. Deneyin mutlaka ♥️ İnşallah işe yarar