Anneler selam🤗
11 aylik oglum daha 7. Ayimizda memeyi birakti. Sonrasinda sagip vermeye calistim tabi emmedigi icin yeterli gelmiyordu mama destegi ile bi sure devam ettik sonra artik sutum yok denecek kadar azaldi 10cc geliyordu mamadan devam ettim. Son gunlerde gunduzleri artik mama icmek istemiyor. Sadece gece uyurken verebiliyorum 2 sefer. Gunduz normal ek gidalardan devam ediyoruz. 1 yasina kadar anne sutu yok ise formul mama almak zorundalar ama benimkinin sadece gece aliyor olmasi yeterli mi sizce? Kahvaltisina falan ekliyorum baska neler yapabilirim mesela formul mamayi katı hale getirebiliyormuyuz kasikla yedirmeye calissam? Onerilerinize acigim😢