Benim oğlum da 40 günden sonra aynı olmaya başlamıştı. Muhtemelen gaz sancısından oluyor. Sütten mi diye alerji testi yapmıştık ama çıkmadı bişey. Oğlum da iki türlü gaz cıkarıyordu ama yine de oluyordu her emmede iki dk sonra kıvranıp ağlıyordu, kolik diyolar bu duruma, ben yürüyerek emziriyodum evin içinde 😄 pilates topu da işe yarıyor diyolar deneyebilirsin , ben denemedim 3 aydan sonra bitti zaten şuan normal emiyor.