Yoncamik ben bı kabızlıktan çok çektim . Öncelikle geçmiş olsun . Emziriyorsanız bol bol hurma ve kuru erik yiyin . Hurmanın içini bebeğede yedirebilirsinzi . Kuru eriği ılık suda bekletin kuru kayısıda koyun o suyu bebeğe içirin . Gün içinde bebeğe bol bol su içirin . Balkabağını buharda pişirin püre haline getirip zeytin yağı koyup bebeğe yedirin aşırı faydalı . Naçizane tavsiyem fitili çook zorda kalırsanız kullanın (bende kullandım) bir süre sonra alışıp kendileri yapmak istemiyorlar .