Kızlar bebeğim 13 aylık. Son bir haftadır gündüz uykusu 1e düştü akşam 9da uyutuyorum sabah 8de kalkıyo bu düzen son 1 haftadır olan. 2 uykuya düştüğünden beri 10 ayından beri yani uyandıktan 1 saat sonra acayip uykusu oluyo uykusunu alamadı heralde diyorum uyutmaya çalışıyorum uyumak istiyo ama uyumuyoda baya ağlak huysuz benide delirten bi durumda oluyo sürekli kucak istiyo almazsam çok ağlıyo emziriyorum uyanır uyanmaz 1 saat sonra kahvaltısını verim diyorum bi kolumda o oluyo hazırlarken siz düşünün onuda yemiyo yine sinirlenfırlatıyo herşeyi 1e kadar burnumdan getiriyo 1de uyuyo 3de uyanıyo sonra normal oluyo sanki sabahki bebek o değil gibi her bebekmi böyle yoksa sabah nerde yanlış yapıyorum anlamadım neden olabilir yaşayan anneler varmı acaba yani sabah uykusundan uyanıp 1 saat sonra deli gibi bidaha uyumak isteyen bebekleriniz varmı. İnşallah dogru düzgün anlata bilmişimdir.