Benimmki de 15 aylık o kadar çok yiyor ki, önüne ne koyarsam yer zaten saat bssi mama mama diye peşimde dolanır. Ama 9.5 kilo, doktor vitaminine her şeyine baktı, boyuda uzun değil boya gitti desem. Ywenyle icmeyle de alakası yok herhalde anlamadım ben bu işi.