Adiyokkitabin Annelikten öğrendim ki meğer sandığımdan daha güçlüymüşüm.
Kolum kopsa ağlamam da, gözünden bir damla yaş gelse kahrolabilirmişim.
Dünya üzerinde ki en güzel koku evlat kokusuymuş.
Çok sabırlıymışım..
Sonsuz merhamet duyabiliyormuşum..
Sahiden öpünce uaralar iyileşiyormuş.. 🖤
Ve her gece uyumadan vicdan mahkemesi kuruyormuşsun kendine.. Ne kadar ne yaparsan yap hep eksik hep yetersiz ve hep daha iyisini yapmaya çalışmakmış..
Canının istedigi şeyi yorgunluktan ölsende pişirmek mutlulukmuş..
Annem diye sarılması en büyük hediyeymiş..