Selam anneler kızımın ateşi 38.5 10buçuk aylık 4 saat önce calpol verdim düşmüştü ama şimdi yine yükselmiş ne yapabilirim bi akıl verir misiniz alnına ayak altına Bez koydum bi hastalığı yoktu diş de değil ne oldu anlamadım akşam üstü ateşlendi keyfi yerindeydi ama ateş vardı