Merhabalar. 3aylık bebeğim var, yedekte dursun diye fazladan mustela set almıştım. Bir kaç gün önce bebeğim egzama oldu, atopik cilde uygun losyon ve şampuan kullanmam gerekiyor ve aldığım set normal cilt olduğu için elimde kaldı. İhtiyacı olan varsa 350₺ den vermeyi düşünüyorum. Çantalı hoşgeldin bebek seti, losyon şampuan yağ ve büyük pişik kremi var içinde. Son kullanma tarihleri Şubat 2023. Hiç biri açılmadı. Şu an 460₺ den satılıyor. İhtiyacı olan kaçırmasın derim 👍🏼