Kubranurylmz_ Yeter artık her gece 12de başlıyor ağlamaya krize girer gibi kafa mafa moral kalmıyor her günüme moralim sıfırnbaşlıyorum resmen ne yapıcağımı şaşırdım ya 3 ay 20 günlük düzelir dedik daha da beter olmaya başladı
cemre_-34 Kubranurylmz_ ata haftasında olabilir geçici durumlar bunlar sadce brz sabır gerekiyor birde süre okuyun bebeginize
maysa-19 Kubranurylmz_ daha çok küçük muhtemelen 4. Ay ayağı biraz sabırlı ol geçecek olurda uyursa sende uyu dinlen güç topla
Deletedmom_41 Kubranurylmz_ Kolik gibi bahsettiginiz, gaz masaji yapmalisiniz rahatlatir youtube uzerinden videolara bakabilirsiniz