Kızım 1 yaşında bebeklikten bugune kadar öğlen uykusu dahi olsa çıkartıyorum. Ben çorapla rahat ederek uyuyamam oda rahat edemez mantıken :) hemm ayakları sıcacık oluyor corap lastikleri Allah korusun kan akışını yavaslatabilir en Sağlıklısî çıkarmak. Gece üstünü de açar, battaniyeyi de çeker almak istemez hiç kasmam cok şükür valla hiçbir şey olmadı hasta vs. :)