Seda0651 Bebeğim 4 buçuk aylık gece uykusuna çok zor geçiyor geçtikten sonra da beşiği sallamayi bırakınca uyanıyor tüm gece beşik sallıyorum gene de dalıp uyumuyor neden olabilir
2prenses1anne Seda0651 alıştığı için olabilir yada sıcaklığı sevmiyor olabilir bir rahatsızlığı olabilir diş gibi elbiseleri rahatsız edebilir huzursuz olduğu zaman üstünü deşitiririm odasını bir hava değişimi yaparım dua okurum YouTube tan rukye açarım baya rahatlaar deneyin bir rabbim rahatlık huzur versin
Sleepwalker Seda0651 Alışmış canim yanina pış pış acın o sekilde dalmasini deneyin ben sallarim gozunu kapattigi an birakirim sallamayi dalamazsa da poposuna pış pış diye ufak ufak vuruyorum oda olmazsa telefondan açıyorum
2prenses1anne Seda0651 bilemiyorum ki en iyi anne anlar ama kimi zaman yapabiliyorlar kucağınıza alın sakinleşmesini sağlayın sizi dinlesin minik sesle nini sevdiği bir şarkı söyleyin birde böyle deneyin atak dönemi oluyor belki o dönemdir
aslanhanmom Merhaba 2 sene geçmiş ama bir umut belki görürsünüz :)) Benim bebeğimi tarif ediyorsunuz şuan resmen kafayı yemek üzereyim nasıl geçti bu durum be kadar sürdü siz neler yaptınız bi öneriniz varmı acabaaü