ismimmkakao cileklimilk büyük kızımda memeden keserken gece biberonla su verir geri sallardım bir kaç gün öyle devam etti sonra tamamen unuttu zaten 10 aylıktı ama kestigimde
Neslihan-28 cileklimilk Memeye saç yapıştırın ve uf olmuş yavrum ellemek isterse ayy çok acıyo diyin gecede kalkınca gösterin su verin sallayın inşallah rahat edersiniz 😍
cileklimilk Cihangirinannesi25 aç olmadığına emin olduğum için bu kararı aldım anne sütü önemli onun için ama uykuda bi o kadar önemli bence ya
devrialemsah biz de de durum bu birazcık deniyorum su veriyor süt veriyorum neyaoacak diye ağlıyor içmiyor korkuyorum bende kesmeye
cileklimilk devrialemsah ilk uyanış gerçekleşti su içti sağdım biberona koydum ama biberonu bilmiyor bizimki içmedi ayakta sallıyorum şuan sakinledi sanki Ay Allahm yardım etsin ya
cileklimilk ismimmkakao bizimkisi hiç biberon emzik kullanmadı bi ihtimal isterse diye verdim ama asla yüzüne bakmıyor. Desteksiz uyuyordu normalde şuan uyusun ağlamasın diye sallıyorum yeniden ya 😞
devrialemsah ismimmkakao 2. bebiş mi geldi neden kestiniz bizde yaşındayız ama kardeşi olacak henüz kesmedik 😬
ismimmkakao cileklimilk o zaman bilemiyorum ya bizde emzikte alıyordu kızım bide küçük olması etken olmuştur bende küçüğü 21 aylık onu kesmeyi düşünüyorum bakalım nasıl olcak 😃
devrialemsah cileklimilk bizim uyku düzeni hep böyle ama meme ağlamayı kesiyor bakalım rabbim kolaylık versin
ismimmkakao devrialemsah evet kardeş geldi küçüğü 2 yaşına gircek hala emiyor onu bıraktırmaya çalışıyorum simdide🤣 benim doktorum ısrarla kesmemi söyledi düşük tehlikesi vardı cunki herkez de bir olmuyor ama bazı doktorlar emzirmeye devam edebilirsin diyor
devrialemsah ismimmkakao benimkide bıraktır dedi ısrar ettim diğer aya karar veririz dedi düşük tehlikesi yok gb ama ileri geri vs inş sorun yoksa haftasında büyümesinde devam edeceğim sağlıklı dengeli beslenmeye çalışıyorum ama nasip