AtlasOktay Aşırı kolik bebeğim var 55 gündür ağlıyor krizler geçiriyor gaz sancısı asla geçmedi çocuğumu bırakmadı tavsiyeniz var mı denemediğim damla kalmadı çörekotu suyunu seyreltip vermeyi düşünüyorum deneyen var mı lütfen yardım edin
Seviyebarut_10 AtlasOktay Suyu kaynatıp içine 1cay kaşığı rezene çay kaşığının ucuyla çörek otu yarım çay kasigi kimyon atıp kendim içiyorum hem süt arttiyor hemde gaz sancılarına iyi geliyor çok rahat gazini çıkartıyor sen de öyle yap emziriyorsan bebeğe de geçiyor