Eftelyaelin Merhaba sevgili çalışan anneler daha önce de paylaşmıştım bu konuda eksik olduğumu anladım bilgisi olanlar bakabilir mi ? Bugün iş yerime dilekçe talebinde bulundum ama idarecilerimin kısmi çalışma hakkında bilgileri olmadığını gördüm kurumuma emin olarak gidip aklım karışım döndüm analık iznim bitti heyet raporu aldım yıllık izin kullandım derken artık dilekçe talebinde bulundum fakat idarecilerim ücretsiz izinden sonra kısmi çalışma başvurusu kabul olur gibi birşey söylediler aynı zamanda süt izni kullanılmayacağını söylediler onlarda bilmiyorlar ben ücretsiz izin kullanmadım açıkçası mecbur kalmadıkça ücretsiz izin almayı düşünmüyorum benim sorum şu bu durumu yaşayan var mı işkura bildirilmesi gerekiyor denildi fakat benim bildiğim kısmi süreli çalışmada işkura bilgi verilmesi gerekmiyor uzun oldu kusura bakmayın bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim
Prensescilek Eftelyaelin merhaba kısmi zamanli olarak çalışma hayatıma devam etmekteyim. Hem süt izni hem kısmı çalışma aynı anda alınamıyor maalesef .Bütün izinlerin bittikten sonra kendi çalıştığın kurumuna dilekçe ile bebeğinin durumunu anlatarak ve iş Kanunundaki maddeyi de belirterek kısmı zamanlı olarak çalışmak istediğini ifade ediyorsun .Sen Sgk ya veya Işkura herhangi bir belge vermiyorsun. Onlari kendi kurumun hallediyor .
Prensescilek Eftelyaelin https://www.kariyer.net/ik-blog/dogum-sonrasi-yari-zamanli-calisma-uygulamasi-basladi/?gclid=CjwKCAiA0KmPBhBqEiwAJqKK4wR8OCedi9MFeCncW-qUCv25IM8UVPHJ0UJsl62e_T5fzsjEHO7ckxoChqIQAvD_BwE
Eftelyaelin Prensescilek öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim bütün izinleri kullanmak zorundasınız derken ücretsiz izin kullanmak zorunda mıyım bana bu şekilde söylediler ücretsiz izin kullanmadım analık izni bitti ve dilekçemi verdim bu durumda red mi olacak
Mina_eylul1 Prensescilek iyi günler bu kısmi çalışma sadece işçiler için mi yoksa kamudaki sözleşmeli personel de faydalanabilir mi bir bilginiz varmı acaba
arastiranne Prensescilek merhabalar☺️ Çalışmak istediğiniz gün ve saatleri dilekçede belirttiniz mi ? 22,5 saat mi yoksa 30 saat mi çalışıyorsunuz ?
Prensescilek Eftelyaelin ayrica bu bir inisiyatif meselesi değil devletin çalışan kadına verdiği bir hak. Red etme gibi bir şansları yok
Eftelyaelin Prensescilek teşekkür ediyorum bende öyle okudum acaba yanlış mı yorumluyorum dedim içim rahatladı 🍀
Gizem2312 Prensescilek yani red etme gibi bir şansları yok derken red edebiliyorlar beni bu şekilde işimden kovdular mesela. Eğer çalıştırmazlarsa çıkarmak zorundalar.
Prensescilek Gizem2312 özel sektörde mi çalışıyorsunuz? Bende hakkınızı sonuna kadar aramalisiniz. Yasayı açıp iyice okuduğunuzda devletin kadına verdiği bir hak olduğunu ve Red etme gibi bir şansları olmadığını anlarsınız
Gizem2312 Prensescilek evet özel sektör. verdiler tazminatımı ben de çok ısrar etmedim açıkçası çünkü çok memnun değildim eğer devam etseydim muhtemelen ben istifa edecektim. Yok biliyorum hakkım olduğunu zaten de bu şekilde çıkarabiliyorlar işte.
Dileksn Merhaba kısmı calısma da hafta sonu tatil ödemesi yapılmıyor yada bana yapılmadı bilen varmı acaba? Hafta içi 5 saat calıısyorum hafta sonu ödemesi almak için ne yapabilirim?
bseker Merhabalar, Kısmi çalışma düzeninde süt izni kullanılır, yarı zamanlı çalışmada kullanılamaz. ücretsiz izin (180 gün) sizin hakkınızdır, isterseniz kullanabilirsiniz bir zorunluluk durumu bulunmuyor.
Prensescilek arastiranne merhaba zaten en fazla 30 saat çalışabilirsiniz. 31 saat dahi çalışsanız artık kısmı zamanliya girmiyor bilginiz olsun.Ben hafta da 2,5 gün olacak şekilde 22,5 saat çalışıyorum toplamda .Günleri dilekçe de bekledim. 2 gün tam gidiyorum 1 gün yarım
Gkcnd Prensescilek merhaba bişey merak ediyorum bu konu ile ilgili net bilgiye ulaşamadım. Bu durumda maaş ödemesi nasıl oluyor çalıştığınız kadar mı ödeme alıyorsunuz ? Bazı yerlerde işveren şu kadar öder işkur bu kadar öder gibi şeyler yazıyor ama emin olamadım.
Prensescilek Gkcnd merhaba. Kusura bakmayın yeni gördüm yazdığınızı. Evet çalıştığınız kadar alıyorsunuz. Ben 2 gün tam gidiyorum 1 gün yarım olacak şekilde. Maaşım da yarım yatıyor. Sigortadan herhangi bir sey almıyorum. Maaşımi çalıştığım kurum yapıyor
Neseimm Merhaba bende kismi çalışmak için dilekçe verceğim günde 4 saat olarak çalışsam acaba olur mu işkurdan galiba kismi çalışma belgesi alıcakıyım internette birüsrü şeyler yazıyor