Benim kızım da 6 ay 27 günlüğüz şuan(biz 5.ayında başladık tadımlara ve devam sütü de vermeye başladım,doktorumuz öyle uygun gördü)
Tadım yaparken gayet iyi yedi hiç sorun yoktu ama şimdi çorba,muhallebi,püre vs yediremiyorum maalesef napıyorsam yemiyor 😔
Acaba ben mi bir yerde hata yapıyorum,neden yemiyor bu durumu yaşayan varsa fikirlerinize açığım 🙏