nesekaan bizimde aynı şekil şuan 7. Dişi geldi üst en sağ baya zorladi gece ağlamaları kulak tutmaları bide yeni birsey sinirlenince kafasını yere vuruyor 😬 ama ben ne pişirsem ona da yediriyorum yemek istemezse sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum iştahı yoksa da eline çubuk falan veriyorum dişlerini kasiyor yiyor öyle geçiyor zaman 🤤