Linamelo doz ve 2. Doz özellikle biz de çok ateş yaptı 3. Doz olucaz 2 gün sonra bu da aynı şekilde çok ateş yapar mı diye merak ediyorum. Var mı 3. Doz çok ateşi olan ?
2prenses1anne Linamelo ağır bir aşı olduğu için hepsi ateş yapıyor aşıya giderken doktorunuzun tavsiyesiyle ateş düşürücü şurup veriyorum çok yükselmiyor ilaç etkisiyle ilk aşıda çok ateşledi çok zor düşdüm ateşini Doktorunuzu numarası varsa uygun bir saate sorun
Linamelo 2prenses1anne ilkindede oldu baya ama ikincisinde hatırlamak bile istemiyorum o derece bakalım yarın olucaz 3. Dozu