Mimoza27 Kızlar geçen hafta oğluma emzik sipariş verdim 0-6 alacağıma 6-18 almışım paketi açınca farkettim hiç kullanılmadı eğer düşünen varsa satayım 120 aldım 80 e veririm …!!
Aleynaarslann Mimoza27 satmayın büyüyünce kullanır olmaz mı canınızı sıkmayın bebekle dalgınlık çok oluyo🧡🧡
Mimoza27 Aleynaarslann haklısınız ama buaralar bile emziği itiyor yani 6 aya kadar bırakırsa diye düşündüm