aslansmomm biberonmamasi bende burda bekleyim, ikea antilop düsünüyorum ama araştırıyorumda bir yandan🙏🏼
Sogancik biberonmamasi canım naptıniz aldınız mı? Biz de almayı düşünüyoruz da buraya bakayım dedim kimse bir şey yazmamış.
Sessizol aslansmomm ikea antilop arkadasımm memnun ama araştırmalaroöa göre bebeğin biraz büyüdügnde ayağını basacak basamak olması gerekiyormus gelişimi acısından