merkurkedisiii merhaba, ciddi meme reddi yaşayıp hiç mamasız devam etmiş biri olarak size ayakta emzirmeyi veya yatakta bebeğin üzerine kapanmayı deneyerek emzirmeyi öneriyorum. Neden mama vermediniz derseniz, denedim. Sütümü sağdım kaşıkla denedim, mamayı kaşıkla denedim. 7 saat emmedi biberon denedim. Asla kabul etmedi. Babasının kucağına veriyordum oynuyordu. Halen babasının kucağındayken ayakta meme teklif ediyordum. O şekilde ancak kabul ediyordu. Mutlu gözükün, gerginlik olmasın. Ve sakin olun çok güçlüler onlara bir zarar gelmiyor bu geçici bir süreç