Kızlar dün saat 16 civarı 3 ay 1 haftalık bebeğim yatağımda oyun oynuyordu kendi kendine herzaman ki gibi .. ben de işlerimi hallediyordum. Ağladı yanına gittim baktım baya sesli ağlıyor şaşırdım. Neyse emzirmeye çalıştım baktım içmiyor yine cook şaşırdım. Allah’ım katıla katila ağlıyor öyle böyle değil ne yaptiysam susmadı aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım susmadı gözyaşları sel oldu gözleri kızardı saçları terledi ağlamaktan ah yavrum … 😭😭😭 İlk defa böyle bişey başıma geldi baktım hiçnir şekilde durmuyor beni de bir ağlama tuttu bu defa kendimi de durduramiyorum. Annemi aradım bı kaç oneride bulundu yok hayir durmuyor. Eltimi aradım geldi hazırlandık acile götürmek için lazım ya hani taksi yok !! Kaç yeri aradim araç yok yola çıktık bir tane mi taksi olmaz. Dayım doktorunu aradı eğer dusmemisse ağlayan bebege çok bir çare bulamazlar dedi. Ve taksi de yoktu. Gidemedik eltime geçtik ağlamaya devam etti carpol verdik rezene kaynattim bı ara uyudu 10 dk yine ağlaya ağlaya uyandı eşim geldi zar zor sakinleşti. Çok uzun yazdım ama öyle içim yandı ki çaresizlik ….. Mahvoldu yavrum ağlamaktan akşam 8-9 gibi uyudu biraz sonra yavaştan kendine geldi gecem hep korku ile geçti bugün en ufak bi aglamasinda ödüm kopuyordu. Napcam bu korku ile başına gelen var mı acaba sebebi neydi ?.😭😭 Gaz olduğunu düşünmüyorum gazı olduğunda anliyorum böyle katıla katila ağlamıyor gazı olduğunda😔😔😔😔😔😔