Tamarix Arkadaşlar 6. Ayını doldurmuş bebeklerinize beslenme öğünlerini nasıl yapıyorsunuz ? (Özellikle emziren anneler)
Tuba Tamarix benim oglum 5 aylik ve cumartesi basladik. Suan öglenleri sade havuc püresi yiyor. Cumartesi itibaren kabaga baslayacaz. Doktorum bir sebzeyi 1 hafta boyunca vermemi önerdi. 4 hafta bitince meyveye, irmige falan baslayabilirsin dediydi
Agg0207 Tamarix benim doktorum 3 gün kuralı uygulamana gerek yok zaten alerjisi varsa 24 saat içerisinde belli olr kabarır döküntü vs. Olur dedi o yüzden ilk önce her meyve sebzeyi tadım yaptrdım şiödi çorba veriyorum karışık sebzelerden akşam üstüde meyveli bir muhallebi bu şekilde
Asyadeniz Tamarix bende şurda kalayım kızlar en iyisi gün gün konuşalım ya ben şunu hazrlaıyorm falan tarif verelm
Tamarix Fneva Ana öğün annesütü devam ediyoruz, ara öğün olarak vermem gerektiğini söyledi doktorum çünkü alerjik bir bebek kilo alımı çok düşük yoksa söylediğiniz şeyi herkes biliyordur diye düşünüyorum🙂
Fneva Tamarix bizimde süt alerjimiz var 😊 6. Ayda bagırsakları yorma demişti doktorum fazla yüklenerek zaten biliyorsunuzdur ki alerjik bebeklerin bagırsak florası diğer bebeklere göre geç gelişiyor o nedenle fazla ek gıda daha da ters tepki yaratabiliyor 😊
Btl-btl Fneva bizdede süt alerjisi var henüz dr a gitmedik önümüzdeki hafta gidicez şikayetleriniz neydi dr diyet verdi mi size nasıl bir yol izliyorsunuz acaba