Elifyankii3 Sucukluyumurtaa adaçayı içtim günde 2 fincan sürekli buz aküsü koydum ovaladım masaj yaptım duşta sabunla
Waffle Sucukluyumurtaa Bir anda bıraktıysanız ara ara göğsünüzü azda olsa sağmalısınız ki göğüs alışsın yoksa çok ağrılı olur
fn2827 Sucukluyumurtaa ben büyük kızımı 21 ci ayın sonunda ayırdım çokta zor olmadı. Turşu yu hiç sevmiyordu turşu suyu sürdüm uçlarına süt acı olmuş dedi bıraktı emmedi.her akşam sağdım bende 3 gün içinde bitti ama süt çekilmesi depresyon yaptı bende.ikinciyi ayırırken doktoruma konuşup öyle ayıracağım baştan önlem almak için😊
Bilgebykl Sucukluyumurtaa benim 5 gun oluyor ama birikmedi hic sıkıntı yasamadim. Bebeginiz kac aylik? Dusta sadece fazlaligi elle sagmanin iyi geldigini duymustum
Sucukluyumurtaa Elifyankii3 adaçayı işe yarıyor mu ? Hiç sevmiyorum ama yapacagım artık gece yatmadan içeyim
Elifyankii3 Sucukluyumurtaa ben de sevmiyorum acı ama İnternette okuyup içtim ve gerçekten 3 4 güne işe yaradı daha mastit olmadım. Benimki gece bırakmıştı çoktan zaten gündüz de ameliyat olmak zorundaydım bıraktırdım doktora gıttım bigün uf yaptılar dedım o da öyle böyle oyaladık çok şükür geçti
Sucukluyumurtaa Waffle aslında azalttm çok emıyordu gündüz sadece öğle verdm birde gece yatarken. Artık tamamen kesecegım yoksa olmuyor. Gece malesef emıyordu onuda vermeyecegm artık
Sucukluyumurtaa Bilgebykl büyüdü ama hala çok emmek istiyor. Ve bıraktıramazsam 7 yasına kadar emer 🤣🤦🏻♀️
Bilgebykl Sucukluyumurtaa daha birakmadiysa belki sizin de birikmez ya 😅 benim birikmedi yani, benimki de cok emerdi
Emel9 Ben bir yerde dostınex adlı bir ilaç duymuştum memedeki sütü kesmek için kadın doğum uzmanı yazması gerekiyormuş dontorunuza danışın🌸 bende kesmeden doktora soracağım 😘