Eymnzynp bebeğimin kilosunu doktor iyi diyor ama sürekli mız mız uyku denen bişey yok sürekli zorla uyuyor yatırsam ağlıyor ayakta gezdirsem mız mız açmı diye düşündük bizde şuan için kaynanamlardayız köyde hero baby tahılı mamam aldık +4 ay olanlardan şuan için ve ishal