Kızlar merhaba. Çamaşır makinem son 3 seferdir yumuşatıcı kısmında su bırakıyor. İlkinde önemsemedim ama şimdi yine aynı durumla karşılaştım. Bu neden olur, servis çağırmalı mıyım? Yani makine yıkıyor bittiğinde açıp bakıyorum yumuşatıcı gözünde su birikmiş🙄