deniz-95 erkekler öyle 😀😀 bide benim bebeğim aptamil de hiç kilo almamıştı. Bu mama çok yararlıydı 1 kilo 1.200 kg felan aldı ilk 4 ay 🙂 önemli olan şimdiki mamaya alışması bebeğinizin inşallah alışır. Bizim 4. Aydan sonra baya sıkıntılı oldu mama. Şimdi 16 aylık nadir sabaha karşı içer. Dileğim bebeğinizin alışması 🙏🏻🙏🏻