1esraaygun_ Bugün fazla kusmasından dolayı doktora gittik reflüsü olduğunu söyledi doktor 47 günlük bebeğim nasıl rahatlatırım neler yapmam lazım
limonkolonyasi 1esraaygun_ emzirdikten sonra gazını çıkarın ve 15 20dakika kadar dik pozisyonda tutun bebeğinizi reflu yatağında yatırın refluden çok çekmiş biri olarak iyi anlıyorum sizi bizimki tam olarak 7.ayda bitti
Adiyokkitabin 1esraaygun_ gazini cikartmayi ihmal etme. Babamiz hep masaj yapardi aksamlari. Reflü yatagi kullan ama yan yatir.
deniz-95 Emzirdikten sonra dik tutun yarım saat. Ve yastık kullanın belinden yukarıya. Ayriyeten gece yan yatırın. Aylık kontrolünüzde doktordan gaviscon istersiniz reflüsü için.