Aslan-mom1302 canim sen sakin ol. Cok arastirma, benimki de 34 de dogdu. Kuvezde kaldi 1 hafta. Neler gecirmis, sarilik, falan filan. Hepsini atlattti geldi. Doktorlar napicagini bilir. Panik halindesin yapma bence, dusunme. Ben fotolarina bile bakmadim uzulmemek icin. Baglanmak istemedim. Merak etme sagsaglim gelicek yanina. Meme belli bi sure sonra evet yumusar, terbiye olur. Icinde sut vardir yine de. Ama seninki simdiden mi yumusadi anlamadim. Sen ever stres yaparsan evet sutum gelmez. Arastirmayi birak ve doktorlara emanet et. Film izle, disari cik… moralini yukselkt. Yoksa sutun gelmez bak.