1 aydir gecmeyen pişiği vardi oğlumun . Ki sürekli tekrarliyordu ne yaptiysak olmadi hep bi sureligine iyi geldi sonra tekrarladi yine. Sonundaki dedim ki aktara gidip pişik kremi yaptirayim ne kaybederim sonucta o da eczanenin dogal versiyonu , hem dogal hem kesin çözüm oldu bizim için belki size de faydasi olur diye yazmak istedim evvelsi gun yaptirdim 3 4 defa surdum pisigi mantardan normele döndü hemen.